Hvordan redusere sykefravær?

Vi vet at muskel- og skjellettlidelser ”koster mest og rammer flest”. Statistisk sett er mer enn 40% av årsaken til sykemeldinger på grunn av muskel- og skjellettlidelser.

Stadionklinikken jobber med å bidra til at din bedrift får kontroll på dette og sparer penger på en bedriftsavtale med oss. Vi vektlegger langsiktige relasjoner med våre kunder, høy kompetanse og faglig bredde.

Redusere sykefravær | forebygge smerter | økt trivsel og effektivitet| naprapat på jobben

Vårt team hjelper din bedrift med:

• Identifisere risiko for sykefravær hos de ansatte
  • Forebygge og minske muskel- og leddplager
  • Øke trivsel, trygghet og effektivitet
  • Ergonomisk rådgivning og gjennomgang av bedriften
  • Individuelt tilpasset treningsprogram
  • Tilbyr ortopediske hjelpemidler
  • Informasjon om forebyggende tiltak
  • Behandler på arbeidsstedet eller på vår klinikk

Bedriftsavtale med Stadionklinikken hvor det gis forebyggende behandling til ansatte er fradragsberettiget. Dersom du ønsker å gjøre noe med sykefraværsstatistikken på kort og lang sikt, skal du ta kontakt med oss. Vi skreddersyr en løsning for din bedrift!

Bestille time | Forsikring | Dekker naprapatbehandling

Vi samarbeider med de største forsikringsselskapene. Dette innebærer at vi tar imot pasienter som har behandlingsforsikring hos et av disse selskapene. Forsikringen gir refusjon for 6-24 naprapatbehandlinger per år. Ønsker du å benytte forsikringen, enten det er gjennom bedrift eller privat, ta da kontakt med forsikringsselskapet før du bestiller time hos oss.

Les mer om muskel- og skjelettplager i samfunnet:

formi.no
Arbeidstilsynet

VÅRE SAMARBEIDSPARTNERE:

LafintoSørlie prosjektinnredningerSportmannEngelsviken BryggeVision Security SystemsFas-TecKjærre Bygg ASEk Gårdskjøkkenmobelringenmills